Informacja zwrotna w pracy zawodowej czyli jak bezpiecznie rozwijać siebie i innych
Liczba dni szkolenia: 1 dzień
Godziny zajęć: 09.00-16.00
Informacje ogólne:
Szkolenie ma na celu ma na celu nabycie umiejętności wykorzystywania informacji zwrotnej – tak, aby była konstruktywna i rozwijająca. Szkolenie ma charakter warsztatowy i ukierunkowane jest na praktyczne nabywanie umiejętności.
Korzyści:
Uczestnicy nabędą praktycznych umiejętności związanych z udzielaniem informacji zwrotnych – zarówno w codziennej pracy, jak i podczas ocen okresowych. Uświadomią sobie rozwijajacy wpływ informacji – zarówno w kontekście jej przekazywania jak i odbioru.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych w organizacji za rozwój i efektywność pracowników. Polecane m.in. szefom zespołów, kierownikom, koordynatorom, którzy na co dzień udzielają informacji na temat pracy podwładnych. Adresowane jest również do pracowników działów personalnych i osób biorących udział w ocenach okresowych.
Program:
Moduł 1. Czym jest, czemu służy i kiedy stosujemy informację zwrotną ?
Moduł 2. Rozpoznanie własnych sposobów udzielania informacji zwrotnej
Moduł 3. Identyfikacja czynników budujących i niszczących informację zwrotną.
Moduł 4. Konstruowanie informacji zwrotnej
– główne zasady
– metoda: SPINKA
– metoda: „na kanapkę”
– prowadzenie rozmów oceniających
Moduł 5. Przyjmowanie informacji zwrotnej
Moduł 6. Trening umiejętności – wykorzystanie nowej wiedzy w praktyce